Неділя, 15-Чер-2025, 05:13:10
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Реєстрація ОМС та їх виконавчих органів ч.2
Виолетта_ТрачукДата: Середа, 21-Кві-2021, 12:37:34 | Повідомлення # 1
Новичок
Група: Член ГО
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Рубрика "ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ОЧИМА ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА»
Тема: «Реєстрація органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів», частина 2

В продовження теми органів місцевого самоврядування варто наголосити безпосередньо про деякі технічні аспекти такої реєстрації, зокрема, внесення відомостей про керівника. Згідно статті 9 пункт 3 підпункту 7 Профільного закону (ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"), якою визначені відомості, що мають бути відображені у Єдиному державному реєстрі: дата призначення керівника ОМС (а також органу державної влади) обов'язково проставляється, чого не передбачено для юридичних осіб інших організаційно-правових форм.
Багато спорів виникає щодо норм статті 15 пункт 1 підпункт 16 Профільного закону - "16) у разі якщо оригінали документів, необхідних для державної реєстрації, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, що їх видають, заявник подає копії документів, оформлені такими органами відповідно до законодавства."
Деякі юристи органів місцевого самоврядування та деякі реєстратори вважають, посилаючись саме на цей пункт що для державної реєстрації можна подавать КОПІЇ (статутів,положень і т.д.) мотивуючи це своєю інструкцією з діловодства та тим, що оригінал статуту взагалі лишається у справах канцелярії ОМС (загальні та організаційні відділи).
Це хибна думка. Вона суперечить статті 17 Профільного закону (Документи, що подаються заявником для державної реєстрації юридичної особи), якою чітко зазначено, що для державної реєстрації подається ВИКЛЮЧНО ОРИГІНАЛ УСТАНОВЧОГО ДОКУМЕНТА ( установчий документ юридичної особи/установчий документ юридичної особи в новій редакції).
Ще один важливий нюанс: яка посадова особа підписує документи в разі відсутності сільського/селищного/міського голови? стаття 46 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" дає чітку відповідь на це питання - СЕКРЕТАР відповідної ради.
Деякі органи місцевого самоврядування плутають повноваження МІСЬКОГО ГОЛОВИ і ГОЛОВИ ВИКОНКОМУ (с.51 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні"), тому тут слід звернути особливу увагу на те, що ,наприклад, такі документи як РОЗПОРЯДЖЕННЯ міського голови про призначення особи в.о. начальника ПІДПИСУЄ за відсутності голови саме СЕКРЕТАР РАДИ (а не заступник,як це було б з рішеннями виконкому).
Дане узагальнення носить інформаційний характер та не встановлює норм права.

Виолетта Трачук
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: