Неділя, 15-Чер-2025, 05:07:58
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Державна реєстрація змін до відомостей про ФОП (безоплатна)
ЛикаДата: Середа, 17-Лют-2021, 11:18:46 | Повідомлення # 1
Дуже активний
Група: Адміністратори
Повідомлень: 65
Репутація: 0
Статус: Offline
    Державна реєстрація змін до відомостей про фізичнуособу-підприємця

    Які зміни до відомостей про профізичну особу-підприємця не потребують оплати?
  • Зміни інформації про зв'язок;
  • зміни видів економічної діяльності, зміна;
  • ідентифікаційног номеру, зміна громадянства;
  • зміна паспортних даних;
  • зміна особи, яка може вчиняти дії від імені фізичної особи-підприємця, або відомостей про таку особу;
  • зміна документа про створення сімейного фермерского господарства.
    Такі зміни проводяться реєстратором на підставі поданої заяви  протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів. Оскільки зміни безоплатні не потрібно очікувати 6 годин перед проведенням реєстраційної дії. Додатково до заяви додається:

  • Копія довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • Копія першої сторінки паспорта та сторінки з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною серії та номера паспорта, - для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта;
  • Договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства - у разі створення фізичною особою - підприємцем сімейного фермерського господарства відповідно до Закону України "Про фермерське господарство"; договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства у новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в договорі (декларації) про створення сімейного фермерського господарства.

    Зразок заповнення заяви:



    Ставиться відмітка Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця та відмічається перелік зміни, які  потрібно внести: одна зміна, а декілька. Ставиться відмітка у який термін заявник бажає проведення реєстраційних дій  у передбачені законом 24 години або у скорочені терміни: протягом 2 або 6 годин. Розмір плати за скорочені терміни регулюється Постановою КМУ від 25.12.2015р. №1133

    Далі заповнюються відповідні блоки, які дозволяють ідентифікувати заявника: його ідентифікаційний код (р.н.к.о.п.п.) та ПІБ (за бажанням) та блоки в яких зазначається інформація для змін (нова інформація).При зміни економічних видів діяльності треба враховувати правільність заповнення заявки, наприклад, якщо КВЕД вказано першим, це означає, що цей КВЕД бажають визначити основним:



    Якщо напроти КВЕДа є знак + це означає, що це КВЕД бажають додати до переліку КВЕДів підприємця.Якщо напроти  КВЕДа є знак - це означає, що це КВЕД бажають видалити із свого переліку видів економічної діяльності підприємства.



    На другій сторінці в блоці відомості про заявника та спосіб отримання виписки заповнюється належні відомості. Заява може бути подана як  фізичною особою-підприємцем особисто, так і уповноваженою ним особою за нотаріальною довіреністю.Для проведення цієї реєстраційної дії в ЄДР заходимо у необхідну реєстраційну справу, вибираємо Реєстраційну дію: Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця.Після обрання необхідного типу реєстраційної дії в реєстрі заповнюються відомості про заявника: тип заявника(особа особисто, уповноважена за довіреністю та інші), ПІБ, паспортні дані та номер телефону для зв’язку (за бажанням). У випадку комплексної послуги ЦНАП або реєстратор відправляє на цей телефон  заявнику СМС-ку із повідомленням, що послуга надана, отримайте виписку,  тощо…
    Наступний блок, якій відкривається у реєстрі: перелік поданих документів. В цій реєстраційній дії обов’язковим документів є заява про державну реєстрацію змін до відомостей фізичної особи-підприємця. Крім того, у випадку подання заяви уповноваженою особою обов’язковим документом є нотаріальна довіреність, реквізити якої ми  вносимо до переліку документів. Всі подані документи обов’язково скануються до ЄДР (можлива  функція замість сканування завантажувати вже відсканованів PDF-форматі документи до реєстру). Оскільки, відповідно до вимог ст..6 державний реєстратор повинен перевірити подану довіреність у Єдиному Державному реєстрі довіреностей шляхом безпосереднього доступу та у ЄДИНОМУ РЕЄСТРІ спеціальних бланків нотаріальних документів та долучити такі перевірки до реєстраційної справи.
    Законодавчо чітко не прописано обов’язку сканувати такі перевірки до реєстру, проте законодавчо встановлено, що реєстраційна справа ведеться в паперовому і електронному вигляді, тобто логічно, щоб паперовий зміст справи (разом з долученими перевірками) та електронний зміст справи повинні співпадати.
    Як варіант: багато державних реєстраторів, що самі приймають документи на державну реєстрацію на стадії прийому документів додають в реєстрі до стандартного переліку документів ще один документ, який називають, щось на кшталт «перевірки у реєстрах» до якого і завантажуютьроздруківки перевірок у відповідних реєстрах довіреностей та нотаріальних бланків. У випадку, якщо документи для проведення реєстраційних дій приймаються через ЦНАП багато реєстраторів заздалегідь просять адміністраторів додавати такий інший вид документу, як «Перевірки у реєстрах» у який реєстратор на стадії проведення реєстраційної дії може довантажити такі перевірки. Після цього потрібно відмітити у реєстрі перелік змін. У випадку, якщо на стадії прийому документів обрано не всі зміни потім це змінити буде вже неможливо. В такому разі або доведеться відмовляти у проведенні реєстраційної дії, або просити заявника переписати заяву  та не вказувати в неї зміни, які не було відмічено на стадії прийому документів. Замінити сканкопію документа на цій стадіїї можливо через блок Данні операції та перейти на вкладку Подані документи. Якщо на стадії проведення реєстраційної дії ввійти до блоку Подані документи заміна сканкопії документи неможлива. У блоці Данні операції державний реєстратор має зиогу відкриваючи потрібни сторінки відомостей здійснити заміну відповідних відомостей. Для додавання нового КВЕДу потрібно натиснути кнопку Додати, через пошук найти потрібний КВЕД та застосувати, для обрання іншого КВЕДу основним сірим кольором виділяється потрібний КВЕД в переліку існуючих та наснути на кнопку Зробити основним. Для вилучення КВЕДу в переліку обирається потрібний КВЕД та натискається кнопка Видилати. Після внесення всіх необхідних змін у реєстраційний картці можна провести дію одразу, або відкласти на певний час.
    Для цього потрібно лиши вийте із картки натиснувши на Стрілку зліва:



    Після збережених підготовлених даних під час нового входу у Дані операції з'являється плавающе віконце Почати спочатку Або Продовжити



    Якщо ви оберете Продовжити збережуться всі раніше внесені до картки відомості і вам залишиться тільки натиснути Перевірити, а потім кнопку Зареєструвати:



    Після цього залишиться тільки сформувати виписку після взяття на облік відповідними органами. Зазвичай це відбувається наступного робочого дня.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: